2013. augusztus 4., vasárnap

Prológus!

Sziasztok! Elsőnek is egy nagyon kedves barátnőmnek szeretném megköszönni hogy indult az oldal! Káldi Csengének! Részeket mindig telefonról fogok írni így ha hibát találtok majd nézzétek el nekem! Ez az első blogom szóval nem tudom mennyire fog nektek tetszeni de majd csak beletanulok. Kezdjük is.

Sziasztok! A nevem Stella Black. 17 éves vagyok Londonból. A szüleim szerencsére nem váltak el boldog családként élünk. Anyukám ügyvéd, apukám pedig főorvos.Így mindenünk meg van.Van egy húgom is. Elizabeth. Térjünk vissza az életemre. A szüleim mindent elvárnak tőlem. Tanulás, tánc. Mindenben a legjobbat kell teljesítenem. Szeretem a táncot de csak akkor ha magamtól jönnek a mozdulatok nem pedig ha az edzőm nyaggat. Családomon és barátaimon kívűl nem sokan tudják hogy a deszkázás az életem.Ha a deszkámon vagyok ki tudom kapcsolni a gondolataimat és elfelejtem a gondjaimat. A 2 legjobb barátomat Emettnek és Rachelnek hívják. De hogy mitől lesz ez érdekes. Kövessétek a történetemet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése