2013. augusztus 10., szombat

11.rész

~Stella

-Kelj már fel!
-Mit akarsz Tia? - morcoskodtam.
-Van 30 perced hogy elkészülj és elmondj mindent!
-Megyek már megyek! Nem kell taszigálni. - bementem a fürdőbe, lezuhanyoztam majd megmostam a fogamat. A fürdőből kilépve egy komplett szett várt.
-Kikészítettem a ruhád! Van negyed órád hogy elkészülj! Lent várlak! - felkaptam a ruhát. Tettem magamra egy kis sminket. Majd a nyakamra 1kg alapozót a tegnap este miatt. Nagy nehezen sikerült eltüntetnem. Felkötöttem a hajamat majd lebaktattam a lépcsőn.
-Végre hogy elkészültél! Gyere megyünk!
-Tia, 1 óra múlva nyit ki az iskola kapuja. Minek akarsz te 6kor ott lenni?
-Butus, nem a suliba. Csak gyere. Az én kocsimmal megyünk. - bezàrtam a házat majd beültünk a kocsiba.
-Hova megyünk?
-A partra onnan meg majd a suliba. De mesélj te!
-Majd a parton. - 10 perc alatt odaértünk. Kiszálltunk majd leültünk egy sziklára. Arra a sziklára ahonnan tegnap este leugrottam.
-Hallgatlak. - kifújtam a levegőt.
-Honnan szeretnéd tudni?
-Az elejéről. A legelejéről.
-Lényeg hogy elmondtam Austinnak valamit.  Ő pedig Kihasználta a gyengeségemet. Nem értem hogy mikor mi baja van. Egyszer kedves majd utánna hirtelen elborul az agya. Persze 2 órára rá nem is emlékszik rá. Nem tudom hogy még egyszer megbízhatnék -e benne...

~Austin

Reggel 6 óra. Nem tudok aludni. Egész éjszaka alig aludtam. Csak egy személy jár az eszembe. Stella. Elhitettem vele hogy bízhat bennem. Majd kihasználtam. Tapló paraszt voltam majd megint kedves. Aztán találkoztam vele mint szintén "ügynök".  Akkor jöttem rá hogy nekem csak ő kell. Bármi áron de megszerzem! Az enyém lesz! Majd segít Tia. És hogy miért segítene? Egyszerű. Bíznom kell magamban és a tetteimben. Mindent okkal tettem. Okkal teszek és okkal is fogok megtenni. De Stellára nehezen fogok tudni hatni. Kipattantam az ágyamból majd készülődésbe kezdtem. Lezuhanyoztam, megmostam a hajamat majd a fogamat és egy száll boxerba mentem szobámba. A hajamat nem szárítom meg minek? Majd megszárad. Felvettem egy fekete bőr nadrágot a hozzá való fekete bőr mellénnyel. Alá egy fehér pólót. Majd cipőnek a kedvencemet. A fehér Nike Air Jordant. Beültem a kocsimba majd a sulihoz hajtottam. Mire odaértem kereken 7 óra volt. Akkor nyitották ki a kaput. Egy óra múlva kezdődik a tanítás. Szóval láthatom őt. Nem telt bele 10 perc Stella és Tia lépett be az ajtón. Nevetgéltek meg valamiről beszéltek. Beültek az előttem lévő padba majd megint csak beszéltek és beszéltek. Az osztályba egyre többen lettek. Majd megjött Justin. Lepacsiztunk majd odament a csajokhoz. Adott egy puszit Tiának majd félrehívta. Ahogy jöttek visszafelé Justin tekintete forrt a dühtől. Megragadta Stella kezét majd magaután húzta. Ki a teremből. Utànnuk akartam menni de Tia elém állt.
-Ketten beszélnek.
-Nem érdekel. - majd egy bosszús pillantást vetettem az előttem álló lányra.
-Nyilván ha rád tartozna ott lennél. - leültem a helyemre majd vártam.

~Stella

-Justin! Nyugodj már le! Nincs semmi.
-Azt mondta Tia hogy bántott téged.
-Nem! Vagyis igen de nem úgy. Miért magyarázkodom neked?
-Stella, kérlek!
-Justin nem! Gyere menjünk be a terembe.
-Menjünk. - húzta el a száját. Beléptünk a terembe. Tia épp beszélgetett. Austin pedig ideges nézett minket. Mióta nézhette ez az ajtót? Justin leült Austin mellé. Én pedig Justin elé. Az óra hamar eltelt. Elindultam a szekrényemhez de Tia visszahúzott.
-Vigyázz vele! - megforgattam a szemeimet,majd a szekrényemhez mentem. Ha akarna se bánthatna. Marc nem engedé. Majd valaki hirtelen bevágta a szekrényem ajtaját.
-Mit akarsz?
-Beszélni.
-Ma este legyél 10kor a parkban. Hamarabb ne gyere ki! - bólintott majd elment. Kikészülök ettől a gyerektől. Odaszaladtam Tiához.
-Tia, Tia!
-Hmm?
-Mára van programod?
-Nincs.
-Gyere el velem vásárolni! - kérleltem bociszemekkel.

*Plázában*

-Tia! Nekem kell az a cipő!
-Ne már! Válasz mondjuk egy magassarkút ne ezt.
-Mi bajod van vele?
-Nézz rá! Fekete supra. Minek neked? - megforgattam a szemeimet majd a boltba mentem. Kértem egyet a méretemben felpróbáltam majd kifizettem.
-Miért veszel 20 sportcipőt?
-Miért veszel 20 magassarkút? - Tia mindig is csajosabb volt mint én. Szoknya..magasarkú..stb..
-Jó oké. Hova akarsz még menni?
-Oda! - rámutattam a kedvenc sapka boltomra.
-Ezt most komoly?
-Gyere már! - beléptem a bolta de ahogy hátranéztem Tiára neki mentem valakinek.
-Mindenhol ott kell lenned??
-Stell fejezd már be! Àll még a 10óra?
-Ja.
-Szia. - dobott felém egy féloldalas mosolyt amire fintorogva válaszoltam. Tia annyira nevetett hogy szerintem levegőt is elfelejtett venni. Megragadtam a kezét majd behúztam a boltba. Végül sikerült vennem 3 sapkát.
Tia vett magának 2 buliruhát 3 magassarkút meg egy rakat sminket.

*Otthon*

Este 8 van. Austinnak 10re mondtam a találkozót. Szóval ha most megyek akkor kitudom deszkázni magam. Felvettem a kedvenc felsőmet egy piros shorttal. A fekete suprat vettem fel majd mellé az egyik új sapkámat. Lemostam a sminkemet. Neki minek? A hajamat kiengedtem. Felkaptam a deszkámat majd elindultam a parkba. Voltak egy páran de nem érdekelt. A pálya viszont el volt foglalva. Szuper.

2 megjegyzés: