2013. augusztus 7., szerda

1.rész

-Jó reggelt - kiábálta anya miközben feltépte a redőnyömet.
-Ne! Ki ég a szemem, neked is jó reggelt. -mondtam unottan majd elindultam a fürdőszoba felé. Megmosakodtam, megmostam a fogamat.
-Jesszus mit vegyek fel? -morgolódtam magamban. 20percnyi gondolkozás után felkaptam egy pink shortot egy fehér csőtoppal. Megfésülködtem a hajamat befontam és az egyik vállamra ejte egy fehér virágot tűztem a fonathoz. Tettem magamra egy kis szolid sminket ami alapozóból, szempillaspirálból és szájfényből áll. Felkaptam a táskámat és letrappoltam a lépcsőn hogy köszönjek a családomnak.
-Jó reggelt! -köszöntek kórusban.
-Nektek is! Este jövök mert átmegyek Rockyhoz megcsinálni a Projectet.
-Ma nem mehetsz sehova, fontos dolgot szeretnénk veled megbeszélni. -szólt rám apa.
-Rendben, akkor suli után. -Felkaptam a fehér converse cipőm, és kiléptem az ajtón. Éreztem a bőrömön a gyenge szellőt és napsugarak lágy simogatását. Az iskola sétálva 10percre van tőlünk. Még volt 30 percem így nem siettem kiélveztem a nyári napsütést! Hisz mindjárt vakáció! A tanterembe lépve megpillantottam a legjobb barátaimat. Emettet és Rockyt.
-Helló! -huppantam le Rocky mellé.
-Szia csajszi! -köszönt Emett majd megölelt két puszi kiséretében. Lehet hogy sokaknak furcsa de ovi óta legjobb barátok vagyunk. Ez nálunk természetes.
-Szió! -dobott egy puszit a barátnőm.
-Jó reggelt gyerekek! Tudjátok hogy mindjárt vakáció és még hátra van egy témazáró. Szóval ma összefoglalunk és holnap megírjuk! -jött be a történelem tanárunk. Mindenki felsóhajtott ezzel jelezve hogy nem örülünk ennek az ötletnek. A nap többi része szokásosan unalmas volt. És végre! Kicsengettek az utolsó óránkról. Elköszöntem a barátaimtól és siettem haza. Nagyon érdekelt már hogy mi az a fontos dolog amiről a szüleim akarnak velem beszélni. Belépve az ajtón megpillantottam őket ahogy a nappiban a kanapén ülve beszélgetnek.
-Sziasztok! Egy pillanat és jövök. -Leraktam a táskámat majd a konyhába mentem egy pohár vízért. Belépve a nappiba rossz érzés fogott el. Leültem a szüleimmel szemben.
-Nagyon fontos dolgot kell neked elmondanunk. Úgy döntöttünk hogy...

2 megjegyzés:

  1. áá nagyon nagyon jó siess a kövivel már alig várom*.* ügyes vagy csajos imádlak♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.♥ (:Késő délután vagy este hozom:3 Imádlak.♥ :*

      Törlés