2013. augusztus 12., hétfő

17.rész

~Austin

Arra keltem fel hogy valaki nyomja a karomat. Kinyitottam a szememet majd megpillantottam Stellát aki még mindig a karjaimban aludt. Annyira édes volt de muszály felkeltenem. Ma versenye van. Nagyon megszeretném nézni ahogy táncol de Marchoz kell mennem. Megígértem Stellának és nem hagyhatom cserben. 7 óra van. Nyomtam egy puszit a szájára mire kipattant a szeme. Rám nézett majd elmosolyodott. Fejét a mellkasomba fúrta. Megsimogattam a haját.
-Készülni kéne.
-Még egy kicsit hagy maradjak. - kérlelt.
-5percet kapsz! - nyomtam egy puszit a hajába majd megpróbáltam kirakni az ölemből. Belemarkolt a pólómba majd egy puszit nyomott a nyakamra. És igen kimondhatom hogy beleszerettem. Teljesen ellopta a szívemet. Adott egy utolsó puszi a szám szélére majd kiszállt az ölemből és a fürdőbe ment. Én is elmentem az egyik fürdőbe. Lezuhanyoztam majd egy száll boxerba visszamentem a szobába. Ő már teljesen fel volt öltözve. Hirtelen kapott egy SMS-t. Feloldotta a telefonját. Biztos elolvasta vagy 10x mert nem hiszem hogy valaki ennyit írt volna. Leült az ágyra a kezében a telefonnal majd tovább bámulta. Odaléptem hozzá. Kivettem a telefont a kezéből de ő még mindig csak előre bámult.
-"Utolérlek" - ennyi állt a levélben. Tudtam hogy ki az. Ki más mint Malik? Ki más lehetne az? Mindig megkellett keserítenie az életemet mindig. Stella megrázta a fejét majd felállt.
-A kocsinál várlak. - ennyit mondott rezzenéstelen arccal. Gyorsan elkészültem majd kisiettem hozzá. A kocsinak volt támaszkodva. Odasiettem majd beültem a kocsiba. Ő is beült. A házukig szótlanul ült. Nagyon megijedhetett ha ilyen sokk alá került. Leparkoltam a házuk előtt majd bementünk. Még nem találkoztam a szüleivel.

~Stella

-Sziasztok! Anya, Apa, Elizabeth. Ő itt Austin. - bemutattam Austint majd felrohantam a szobámba elkészülni. Felvettem a kedvenc tánc ruhám. Sötétkék- fekete ruha. Fekete balett cipő. Felkötöttem a hajamat. Kisminkeltem magam majd lesiettem a nappaliba. Austin és Elizabeth édesen játszottok, nevetgéltek. De honnan ért ő a gyerekekhez?
-Kicsim, miért nem mondtad hogy ilyen rendes barátod van?
-Barátom? - kérdően néztem Austinra mire csak kínosan mosolygott. Szóval anyuék beszélték belé.
-Mrs. Black a lányáért délután háromra jönnék.
-Austin édesem, mit szólnál egy vacsorához a szüleiddel?
-Anya. - ripakodtam anyára. Nyilván nem tudhatta. Odamentem Austinhoz. Adtam egy puszit a szája szélére majd a füléhez hajoltam.
-Ne haragudj. - felálltam majd a konyhába indultam apáért.
-Apa! Induljunk!
-Rendben, menjünk. Felállt apa a laptop elől majd a kiment a kocsihoz.
-Sziasztok! Elmentünk!  - kiabáltam a nappaliba. Nem várva a válaszukat beszálltam apa mellé az autóba. Most nagyon izgultam. Nem amiatt hogy miként fogok táncolni. Hanem azért hogy apa ne csalódjon bennem. 10perc autózás után megérkeztünk a helyszínre. Rengeteg ember volt ott. Kb 100 induló meg a hozzátartozók.
-Az első forduló 78. versenyzője Stella Black. - Felmentem a színpadra. Egy lassú zenét raktak be. Elkezdtem táncolni. Behunytam a szememet majd átadtam magam a zenének. Hirtelen leállt a zene. Lementem a színpadról majd vártuk végeredményt. Körülbelül 20 perc után egy nő tipegett hozzánk.
-Stella maga bejutott a legjobb húszba.
-Köszönöm. - a nő nem válaszolt csak tovább állt. Kb van még 30 percem a döntőig.

~Austin

Beléptem az ajtón majd minden szem rám szegeződött a bandából.
-Mit akarsz Mahone? - kérdezte Zack.
-Marchoz jöttem.
-Az irodájában van. - bekopogtam. Hallottam egy halk "Gyere" -t ezért beléptem. Marc ült a bőr székében az ablakon bámult ki.
-Ti normálisak vagytok? - hirtelen kitört belőle.
-Tessék?
-Ti komolyan bedrogoztattátok Zayn-t?
-Hé! Akármit is mondott minket is illene meghallgatni. Én a hallban vártam ahogy mondtad! Stella drogoztatta be!
-Mégis miért?
-Jajj azt a barom már nem mondta?
-Mégis mit? Ülj le kérlek. Meséld el az elejéről.
-Stellával a parton futottunk. Belebotlottunk Malikba. Stellát magához rántotta majd rám egy pisztolyt fogott. Stellának kellett választania. Vagy eltölt vele egy napot vagy Malik megöl engem. Elvitte Stellát és majdnem megerőszakolta.
-Értem. Ahogy Stella visszaér hozd ide! Mondjuk négyre.
-Rendben. Hova kell mennem?
-Ide. -odadta a címet majd elindultam.

~Stella

Csengettek. Odaszaladtam majd feltéptem az ajtót. Austin volt az. A nyakába ugrottam.
-Nyertem! - búgtam a fülébe.
-Ügyes vagy. Tudtam hogy a legjobb vagy. Viszont most gyere velem. - magával húzott majd az autóba folytattuk a beszélgetésünket.
-Hova megyünk?
-Marchoz!
-Miért?
-Én sem tudom.
-És neked hogy ment?
-Jól. - az utat végig nevettük. Austin leparkolt majd bementünk az épületbe. Ez a harmadik otthonom. Igen van egy anyuéknál és egy Austinnál. Itt már nem szoktam kopogni. Berontottam Marc irodájába.
-Marc képzel... - itt elcsuklott a hangom. Olyasvalakit pillantottam meg akit nem akartam.

1 megjegyzés: