2013. augusztus 8., csütörtök

7.rész

~Austin

-Cserébe ha.. - láttam rajta a rémületet. Nem volt igazából mitől tartania. -Cserébe ha mindent elmondasz. - éreztem ahogy ellazulnak az izmai. Szegényt jól megrémíszthettem.
-Gyere menjünk el a parkba. - az én autómmal mentünk. Ahogy odaértünk leültem egy fa alá és ő mellém kucorodott.
-Mit szeretnél tudni?
-Miért vagy ilyen távolság tartó? Ki bántott meg ennyire és mivel.
-Tudod nekem nagyon nehéz erről beszélnem. Anyuék tudják a sztorit teljesen. A legjobb barátaim Rocky és Emett ők sem tudják teljesen. - szóval Emett a legjobb barátja.
-Nekem bármit elmondhatsz. - láttam hogy egy könnycsepp gördül ki a szeméből.
-Szóval. Volt egy barátom Drake a neve. 3 hétig járhattunk de mivel nem akartam vele egyből lefeküdni lejáratott az egész suli előtt... Majd...- csak úgy záporoztak a könnyei.
-Majd megerőszakolt és úgy megvert hogy alig tudtak megmenteni az...-itt elcsuklott a hangja. Hogy lehet egy nőt így megverni hogy? Majd egy könnycsepp az én szememből is kigördült. Odahajolt hozzám letörölte a könnycseppet az arcomról.
-Megbíztam benned, elmondtam. Most pedig arra kérlek hogy senki se tudjon erről. SENKI!
-Én betartom a szavam. - majd letöröltem a könnyeit a szeme alól. Nem értem én azt a Drake-et vagy kit. Miért kellett egy ilyen csodálatos teremtést bántani? Felálltam majd magamhoz öleltem. A fejét a mellkasomba fúrta. Hallottam hogy a légzése már nem olyan szapora. Egyre egyenletesebben vette a levegőt. Eltoltam egy kicsit magamtól hogy az arcába tudjak nézni.
-Gyere, menjünk haza. - mellé álltam majd átkaroltam a derekát és így mentünk az autóig.

~Stella

Elmondtam Austinnak a legnagyobb titkomat. Nem tudom hogy most mi tévő legyek. Nagyon nagyon hülye voltam amiért elmondtam neki. És ha azt akarom hogy más ne tudja meg... szóval lehet hogy visszafog vele élni.
-Austin, kér...
-Nyugodj már meg. Justinék sem tudják meg. - úgy utálom hogy mindig a szavamba vág. Egy aprót bólintottam majd bementünk a házba.
-Hol voltatok? - lépett elénk Tia.
-Sétáltunk. - vágta rá Austin. Örültem neki hogy tud hazudni mivel most nem voltam beszédes kedvemben. Elmentek Justinék és Austin még mindig itt van velem. Most nagyon hálás vagyok neki.
-Szia anya!...persze...nem baj...elleszek...én is szeretlek!
-Anyuék ma nem alszanak itthon. Ha gondolod maradhatsz. A szobám mellett van egy vendégszoba.
-Oké rendben.
-Menj zuhanyozzal le addig én is elszaladok. Készítek vacsit meg keresek egy filmet. - Austin felment a fürdőbe. Én is gyorsan lezuhanyoztam majd lementem vacsit készíteni. Csináltam 6 szendvicset. 4et Austinnak 2őt magamnak. Kiszedtem a hűtőből 2db félliteres Colat. Csináltam popcornt majd a cuccokkal elindultam felfelé. Mire felértem Austin ott volt és épp filmeket nézegette.

*Filmezés után*

-Jó éjt! -nyomtam egy puszit az arcára majd a szobám felé vettem az irányt. Alig tudtam elaludni. Reggel arra keltem fel hogy valaki szorosan öleli hátulról a derekam. Ez a valaki csak Austin lehetett. De történt valami az éjszaka?
-Austin! Kelj fel! - hiába rázogattam ezt a tökfejet nem kel fel.
-Mi van!? - kérdezte morcosan.
-Történt valami az éjszaka? - erre a kérdésemre felült Austin.
-Tényleg nem emlékszel semmire sem? - válaszképp megráztam a fejem mire elmosolyodott.
-Rosszat álmodtál, átjöttelek megnyugtatni. Megkértél hogy maradjak itt majd cserébe kaptam egy szájrapuszit. - a mondat végére elmosolyodott. Majd hirtelen kipattant az ágyból.
-Hová mész?
-Suliba, siess mert haza kell mennem tiszta ruháért. És ma én viszlek suliba. - Jobbnak láttam ha nem ellenkezem így gyorsan elkészültem. Austinék háza jó messze van tőlünk. Már a sulit is elhagytuk. 40perces autó út után kiszálltunk egy hasonló háznál mint a miénk. A házba lépve olyan érzésem támadt mintha kastélyba lennék. Nagyon szép volt. Nem volt modern a házuk. De annál inkább gyönyörű. Körbenéztem. Az összes ajtó barna volt de az egyik fekete. Lenyomtam a kilincset majd Austint pillantottam meg ahogy egy szál alsógatyába szerencsétlenkedik a szekrény előtt. Odamentem hozzá. Óvatosan arrébb toltam majd választottam neki ruhát.
-Köszi - hálásan rám mosolygott. Majd ahogy felöltözött indultunk is. Beültünk a fekete Range Roverbe majd elindultunk a suliba. Szerencsére ez is le volt sötétítve így nem láttak be. Leparkoltunk a sulinál. Kiszálltunk a kocsiból majd Austint egy kisebb rajongótábor támadta le. Rám nézett "ne haragudj" fejjel majd eltűnt a pompom lányok között. Szuper. Felmentem a terembe majd beültem Tia mellé a padba.
-Szia! - megöleltem a barátnőmet.
-Helló! Ajjaj Ausin közelít morcos fejjel. Mi baja van?
-Nem tudom.
-Sziasztok! - lépett elénk Justin. Tiának adott egy szájrapuszit.
-Valamit nem akarsz nekem elmesélni!??
-Ja de. - végighallgattam a történetüket. Annyira örültem neki hogy együtt vannak. És hogy boldogok.
-Olvasd el! - Austin egy kis papírt nyomott a kezembe. Ez állt benne: "Ne haragudj, kárpótlásért cserébe gyere el velem suli után♡" - az órák hamar elteltek. Kimentem a parkolóba majd megkerestem Austin autóját. Megtaláltam amit kerestem a fekete Range Rovert. Bevágódtam mellé.

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

A 8.rész 3-4 komi után jön!

1 megjegyzés: