2013. augusztus 22., csütörtök

28.rész

~Stella

Istenem de fáj a fejem. Kinyitottam a szememet és Austin szobájába voltam. Szóval annyire berúgtam hogy nem is emlékszem hogy kerültem ide. Akkor ezért fáj ennyire a fejem. Megpróbáltam felülni de nem ment mert Austin annyira szorított magához. Elkezdett morgolódni.
-Aludj még. - majd lenyomta a fejemet a párnára.
-Ma kezdődik a 2 napos tábor! Gyere. - felálltam majd felhúztam őt is. Tovább morgolódott. Ilyenkor még méllyebb a hangja annyira aranyos.
-Még össze is kell pakolni. - intett egyet a kezével. Tényleg rosszul aludhatott. Megfogtam a bőröndömet és belepakoltam. Kerestem egy másik bőröndöt Austinnak is. Amíg a fürdőben volt bepakoltam neki is. Majd kikészítettem a ruháját az ágyra. Hirtelen átölelt hátulról.
-Ne haragudj. - búgta a fülembe. Szembedordultam vele, végig simítottam a tarkóján majd adtam neki egy szájrapuszit.
-Öltözz fel. - nyomtam a kezébe a ruhát. Kiszálltam az öleléséből majd a fürdőbe mentem. Lezuhanyoztam, megmostam a fogam majd felöltöztem. Tettem magamra egy kis szolid sminket. Felkötöttem a hajam majd beszaldtam a szobába. Már egyik bőrönd sem volt ott. Lehet hogy csak 2 napra megyünk de nem lehet tudni milyen lesz az idő vagy hogy kell -e pótruha. Felkaptam a telefonomat a töltővel együtt majd lerohantam a lépcsőn. A kulcs az ajtóban volt. Bezártam gyorsan magam után majd beültem az autóba.
-Azt hittem sosem jössz. - nevette el magát.
-Nagyon vicces, csak hogy tudd én csomagoltam össze neked is. - mutató ujjammal megböktem a mellkasát. Ismét elnevette magát. Most követtem én is. 10 perce nevethettünk majd elindult az autóval. Hamar odaértünk. Egy hatalmas busz várt minket. Austin kiszedte a kocsiból a bőröndöket majd azokat magunkután húzva elindultunk a buszhoz. Az osztályfőnök ott várt.
-Úgy látom mindenki itt van. Én már felosztottam a szobákat. Hármasával lesztek. Elkezdte felsorolni a neveket. 6 ember maradt. Tia, Justin, Austin, Zayn, David, Én. Jajj...
-Nos akkor a következő páros Tia Justin Austin. - azt hittem összeesek. Hogy Zaynnel meg azzal a Daviddal legyek akit nem is ismerek?
-Nem lehetne cserélni? - kérdezte Aust.
-Nem! - ordította az arcába Mr.Turner. Buszon szerencsére mellette ülhettem. Csak szótlanul ültünk egymást kezét fogva meredtünk előre. 2 óra utazás után megérkeztünk. Tóparti faházak voltak. Előtte egy hatalmas puszta mögötte pedig egy hatalmas erdő. Austinék a 3. házat kapták míg mi a 9.! Kár volt reggel felkelteni. 2 szoba volt. Volt egy franciágyas és egy pici egyszemélyes ágyas szoba. Én persze elfoglaltam az egyszemélyest.
-Mi alszunk ketten? - David totál kiborult.
-Most komolyan Stel. - simított végig az arcomon Zayn.
-Nem érdekel. Egyikőtökkel sem fogok aludni!
-De azt mondtam hogy...
-Nem Zayn itt nem vagy a főnököm itt nem! - kiabáltam az arcába. Persze majd ő fogja megmondani hogy mit tegyek pont itt. Nem érdekelt hogy keresni fognak vagy hogy esetleg teljesen elveszek. Bementem az erdőbe és leültem egy hatalmas fa tövébe. Beraktam a fülhallgatót a fülembe majd neki döntöttem a fejemet a fának.

~Austin

Volt gyűlés. Nem volt ott Stella. Körülbelül három órája nincs meg. Kopogás nélkül berontottam Zaynék házába. A franciaágyon feküdtek.
-Hol van Stella? Amugy itt melegek gyülekezete van? Tőletek nem is féltem már. - nevettem el magam. De aztán megint eszembe jutott Stella.
-Elment valahova.
-Csak ennyi? Kocsija nincs amivel mehetne. Gyalog? Gyalog ilyenkor, egyedül?
-Erősebb mint te gondolnád. Nem lesz baja. - bevágódott az ajtó. Stella volt hála istennek. Mielőtt megszólalhattam volna adott egy szájrapuszit majd Zaynékhez fordult.
-Látom összemelegedtetek. Maradjon is így. - rájuk kacsintott majd visszafordult hozzám.
-Hol voltál? - derekánál fogva húztam magamhoz közelebb.
-Az erdőben.
-Mit csináltál te ott?
-Zenéthallgattam egy fánál. - totál ideg voltam. Szólni sem szólt. Itt idegeskedjem magam halálra a hülyesége miatt.
-Nem gondoltad hogy szólni kéne mondjuk nekem?
-Miért, kellett volna? Nem tartozok magyarázattal! - vettem egy mély levegőt. Nem akartam bántani. De alig bírtam magammal. Zayn elhúzta Stellát majd a falhoz nyomott.
-Most menj el! Reggel gyere vissza nyugodtan. - halál nyugodtan mondta. Talán csak jót akarna!? Nem hiszem. Ő Zayn Malik. Megráztam a fejem majd kimentem az ajtón.

~Stella

-Zayn!
-Igen?
-Öhmm köszi. - alig bírtam ezt kimondani. Borzasztó volt hogy úgymond ő védett meg Austintól. Láttam a tekintetében a dühöt. De ilyet még sosem.
-Hé, tudod hogy rám számíthatsz. Viszont nem akarok Daviddel együtt aludni. Vagy vele alszol vagy velem.
-Mond meg neki hogy cuccoljon át. - mosolyra húzódott a szája majd bement a szobába. Stella! Te hülye! Ha ezt Austin megtudja. De most ez kevésbé érdekel. Àtvittem a cuccomat a nagyszobába. Zayn megágyazott. Az ágy végébe. Jobb és bal oldalra. Leraktam a cuccomat majd lezuhanyoztam. Zayn egy boxerban ült az ágyan.
-Tetszik?
-Van jobb is. - elmosolyodott. Kezdem megkedvelni ezt a srácot.
-Zuhanyoztál már?
-Aha amikor te az erdőben voltál vagy hol.
-Vegyél fel egy pólót!
-Jó. - felpattant majd gelkapott egy trikót. Pólót mondtam. De mind egy.
-Nem érsz hozzám, kellő távolságot tartasz! - bólintott. - Jó éjt!
-Neked is. - mormolta az orra alatt.

4 megjegyzés:

  1. Imádom siess a kövivel*-*<3
    De nehogy az legyen amire gondolok:*

    VálaszTörlés
  2. Szívem az lesz amire én gondolok úgy is. :D ♥♥

    VálaszTörlés
  3. Jújjjjjj nagyon jó siess a kövivel!! Édes! <3

    VálaszTörlés
  4. OMG! Siess mert nem tudom, hozlgy mi lesz ! :P >.< Hihi. ♡

    VálaszTörlés