2013. augusztus 11., vasárnap

15.rész

~Stella

-Má..már 1 órája fu..futunk. Nem bírom!
-Szinte nem is futottál. Vonszoltad magad utánnam.
-Jól van na. - lehuppant a homokba majd én is leültem mellé. Megfogta a derekamat majd megához húzott. A szemembe nézett de egyszer-egyszer az ajkaimra is pillantott. Tudtam mit akar. Hirtelen felpattantam majd kezet nyújtottam neki hogy segítsek.
-Köszi. - majd elindultam a célom felé. Aust 10 méterrel mögöttem futott. Megpillantottam Tiát és Justint ahogy egy sziklán ülnek. Tudtam hogy Austin odaakar majd menni. Nem engedhetem hogy tönkre tegye Tiáék randiját. Hirtelen Aust felé indultam. Megcsókoltam. Hogy miért tettem? Nem tudom. Jó volt? Iszonyat jó. Tökéletes. Mi van? Hülye vagyok?
-Ezt miért kaptam? - mosolyodott el kajánul.
-Csak. - rámosolyogtam. Nem mondhatom el neki hogy miért is csókoltam meg. Biztos megbántanám. Elkezdtem futni a "házunk" felé. Austin szorosan mellettem futott. Hirtelen megtorpant. Ahogy visszanéztem rá neki mentem valakinek.
-Neharagudj. Nem akart...
-Shh! Zayn Malik.
-Öhmm. Stella Black.
-Gyönyörű neved van!
-Köszönöm!
-Esetleg meghívhatlak egy fagyira?
-Tudod nem magamba jöttem.
-Ja. Mahonenal?
-Malik takarodj innen! - Austin felénk tartott. Tekintete forrt a dühtől. Zayn a zsebéből hirtelen előkapott egy fegyvert és Austinra szegezte. Szerencse hogy a parton nem volt más rajtunk kívül. Justinék voltak. Messze voltak meg amugy is teljesen elvoltak foglalva egymással. Zayn hirtelen a derekamnál fogva magához rántott. Teljesen hozzásimultam. Nem tudtam mit tenni. Ha megmozdulok lelövi Austint. Hirtelen a fenekembe markolt hogy ezt Aust is jól lássa. Biztos voltam benne hogy teljesen elborult az agya.
-Ha az enyém leszel egy napig akkor Mahonenak nem lesz semmi baja.
-Rendben. - Zayn letette a fegyvert.
-Gyalog jöttetek??
-Futva vagyis igen. Gyalog.
-Értem. Hazaviszlek titeket. -Beültünk a kocsijába. Én Austinnal hátra ültem. Láttam hogy majd szétveti az ideg. Megfogtam a kezét hogy érzékeltessem vele hogy nem lesz semmi baj. Zayn hirtelen leparkolt.
-Van 20 perced! - Kipattantunk a kocsiból majd berohantunk a házba. Én felszalaldtam a szobába majd gyorsan lezuhanyoztam. Felkaptam egy farmer shortot egy hozzá való farmer mellényel. Alá egy neon sárga felsőt vettem fel. Felkötöttem a hajamat. Sminket nem rakok magamra. Minek? Felkaptam a sárga Supramat majd lementem a lépcsőn. A lépcső utolsó fokján Austin ült. Az arcát a tenyerébe temette. Végigsímitottam a hátát majd leültem mellé.
-Csókolj meg! - kértem Austint. Magam is meglepődtem a kérésemen. Az ölébe ültetett majd gyengéden megcsókolt. Ez a csók más volt mint a tengerparti. Én viszont nen voltam ilyen gyengéd. Az alsó ajkába haraptam mire felnyögött.
-Várni foglak. - a fülembe suttogta. Majd az ajtó felé indultam. Kiléptem majd megpillantottam a sötétkék Porshet. Beültem Zayn mellé. Miami fővárosa felé indultunk. A bal keze a kormányom volt még a jobb kezét a bal combomra rakta. Elkezdte simogatni a combomat. De nekem csak Austinon járt az eszem. A tökéletes csókunkon. A gyönyörű mosolyán. És az annál szebb szeménél. Mi van? Megbolondultam? Én nem lehetek szerelmes...
-Min gondolkozol, cica?
-Igazából semmin. Csak figyelem az utat.- Zayn leparkolt Miami talán legjobb hoteljénél. Kiszállt a kocsiból majd gyorsan az én oldalamra sietett hogy kinyithassa nekem a kocsi ajtaját. Ahogy kiszálltam összekulcsolta a kezünket... A legjobb szobát kérte. Az ajtón belépve villanyt sem oltva bezárta a szoba ajtaját majd lelökött az ágyra. Vadul megcsókolt.
-Akarlak! Most!

2 megjegyzés:

  1. Ah.....én meg akarlak kövi rész !!! Most!! Xdxdxdxdxdxdxddxxddd

    VálaszTörlés
  2. jaa meg én :) kövit gorsaaan !!! <3

    VálaszTörlés