2013. augusztus 12., hétfő

16.rész

~Stella

Zayn leparkolt Miami talán legjobb hoteljénél. Kiszállt a kocsiból majd gyorsan az én oldalamra sietett hogy kinyithassa nekem a kocsi ajtaját. Ahogy kiszálltam összekulcsolta a kezünket... A legjobb szobát kérte. Az ajtón belépve villanyt sem oltva bezárta a szoba ajtaját majd lelökött az ágyra. Vadul megcsókolt.
-Akarlak! Most!

~Austin

Istenem. Mi lesz most? Talán Zaynbe szeret? Talán elrabolja? Talán bántani fogja? Nem ez mind nem lehet. Akármit akar Zayn meg kell akadályoznom. Egy helyre vihette. Miami legjobb hoteljébe. Nyilván hogy lenyűgözze! Igen. Csak oda vihette. Gyorsan bezártam a házat majd bepattantam a kocsiba.
-Marc hatalmas baj van!
-Mi az?
-Zayn elvitte. Elvitte.
-Kit?
-Hát kit!? Stellát! - szinte már ordítottam.
-Nyugodj meg! Tudod hova vitte?
-Miami legjobb hoteljébe.
-Stella akar tőle valamit?
-Lehet. Nem tudom.
-Okos lány. Megoldja. Te csak várj a hallban.
-De...És ha...? - már beszélni sem tudtam az idegtől.
-Tedd azt amit mondtam. Majd hívj. - ezzel ki is nyomta. De Stella mit tehetne az a féreg ellen? Leparkoltam. Majd a hallba siettem.
-Segíthetek? - jött oda hozzám egy nyávogós nő.
-Nem köszönöm. Várok valakit. - mosolyt erőltetve az arcomra mondtam.
-Szóljon ha segíthetek. - csábosan rám mosolygott majd arébb állt.

~Stella

-Zayn figyelj. Szerintem ez nem jó ötlet. Előbb inkább igyunk valamit.
-Azt mondtam most. - Majd teljesen rámmászott. Szinte letépte rólam a pólómat és a szoba másik végébe hajította. Elkezdte szívni a nyakamat. Finoman eltoltam magamtól.
-Zayn szomjas vagyok!
-Legyen. - hozott két koktélt. Az egyiket oldalra raktam kicseréltem az enyémmel. Tudtam hogy egy másikat venne el. A zsebemből előszedtem egy kis illegális szert majd beleborítottam. Gyorsan elkevertem. Hagytam hogy Zayn vegyen előbb. Persze hogy úgy lett ahogy gondoltam. Ez hamar hat. Már csak párperc. Újra rám mászott viszont mostmár a shortomat kezdte leszedni rólam. Sikerült neki. Elkezdtem felfelé húzni a pólóját. Nagyon lassan. Hagy hasson a szer. 5 perces "küszködés" után leszedtem a pólóját. Szép kidolgozott teste volt. De a lelke annál csúnyább. Most a farmerja jön. Fordítottam a helyzetünkön így én voltam felül. Lassan kicsatoltam az övét. Láttam rajta hogy már alig van magánál. De még várok. Lehúztam a sliccét majd kigomboltam a gombot. Borzasztó lassan lehúztam róla a nadrágot. Itt már láttam hogy nincs magánál. Gyorsan felöltöztem felkaptam a telefonom majd magamután bezárva az ajtót a hallba indultam. Én is szívtam vagy az tényleg Austin!? Közelebb érve tudtam hogy ő az. Háttal állt így nem vett észre. A hátára ugrottam és egy puszit nyomtam az arcára.
-Stella! - leszedett a hátáról majd szorosan magához ölelt.
-Nyugi van. Nincs semmi baj.
-Gyere üljünk a kocsiba. - megragadta a kezem majd magaután húzott. Beültünk a kocsiba majd rám nézett. Aggodalmat fedesztem fel a tekintetében.
-Bántott téged? Mit csinált?
-Nem. Semmit.
-Hogy engedett el?
-Igazából sehogy. Egy pár óráig még feküdni fog. Utánna talán nem emlékszik majd semmire sem.
-Te..te bedrogoztattad?
-Úgy látszik.
-Miért volt nálad? Ugye nem!?
-Tudtam hogy kelleni fog. Még egyszer sem próbáltam.
-És nála? - tudtam hogy kire gondol.
-Nem szoktam menekülni a problémák elől. - ahogy ezeket kimondtam már a háznál voltunk. Bementünk majd felmentem zuhanyozni. Beálltam a kabinba. Hagytam hogy a víz végig folyon a testemen. Megmostam a hajamat majd törölközőt csavarva magamra a szobába mentem. Felkaptam egy pamut shortot egy spagettipántos egyszerű fekete felsővel.  Majd a konyhába mentem. Austin is ott volt. Épp főzött.
-Te mit csinálsz? - nevetem azon ahogy szerencsétlenkedik.
-Gondoltam jól esne neked egy leves. - majd rám mosolygott.
-Nem érzed a szagot?
-Milyen szagot?
-Odaégetted. - nevettem újra.
-Fenébe! - mérgelődött majd felment a szobájába. Utánna mentem. Az ágyán feküdt és a plafont bámulta.
-Szándék a lényeg. - Majd mellé feküdtem. Hirtelen felült. Én is követtem a példáját. Mélyen a szemembe nézett.
-Miért kérted hogy csókoljalak meg? - kérdezte rezzenéstelen arccal.
-Hogy őszinte legyek fogalmam sincs. Amikor megcsókoltál utánna jöttem rá hogy mit is kértem.
-Élvezted?
-Őszintén? Igen.
-Jó mert én is. - az ölébe húzott majd egy puszit nyomott a homlokomra. Így aludtunk el. Egymás karjaiban.

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇

Nos ez lett a 16.rész. Nagyon szépen köszönöm akik eddig komiztak. Egy részre 50-60 megtekintés van. Ennek nagyon örülök! Ma még hozok részt!

5 megjegyzés: