2013. augusztus 8., csütörtök

6.rész

~Stella

Ki az a beteg aki ilyenkor csenget? Anya miért nem nyit ajtót!? Levonszóltam magam az ajtóhoz majd kinyitottam.
-Jó reggelt! - Justin állt előttem. Teljesen kész volt én meg tükörbe sem néztem.
-Reggelt! Adj 30 percet és kész leszek. Mondjuk nem tudom hogy de sietek.
-Oké! - felrohantam a szobába majd beszaladtam a fürdőbe. Lezuhanyoztam majd megmostam a fogam. Fehérneműbe mentem a szobámba.
-Hát te? - kérdeztem Justintól aki a falon a képeimet nézte. Nem vagyok szégyenlős. Olyan a fehérnemű mint a bikini. Csak más a neve és más célra használják.
-Én csak a képeidet nézegettem.
-Igen azt észrevettem. - majd halkan felnevettem. - Ülj le amíg elkészülök. - láttam rajta hogy meglepődött azon hogy nem vagyok előtte szégyenlős. Felkaptam egy farmer shortot egy kék színű felsővel. Kisminkeltem magam majd a hajamat kifésültem. Justinon egy fehér póló volt azon pedig egy farmer mellény, és egy farmer rövidnadrág. Fehér Supra volt rajta.
-Felőlem indulhatunk. - odadobtam neki a kocsikulcsot jelezve hogy ő vezessen.
-Az autóban várlak. - felkaptam a táskámat majd lerohantam a lépcsőn. Felvettem a kék színű Vans cipőm majd bezártam magam után az ajtót. Beültem a kocsiba amit Justin egy hatalmas mosollyal díjazott. Az egész utat végig nevettük. Beértünk a suli parkolójába és megálltunk egy Range Rover mellett. Kiszálltunk Justinnal és mindenki ránk figyelt. Justin oda ment a Range Roverhez majd Austin szállt ki belőle. Lepacsiztak majd Justin visszajött hozzám. Austin flegmán rám nézett majd elindult a suli udvar felé. Justinnal bementünk a terembe majd Tiához rohantam. Az első óra matek volt de utánna Tesi jön.
-Gyere csajszi! Mesélnem kell neked!
-Mit?
-Tudom hogy tetszik neked Justin.
-Mi? Te ezt...honna  tudod? Senkinek sem mondtam! - fakadt ki Tia.
-Nyugi van. Láttam ahogy ránézel. És te is tetszel neki. De pszt! Ma gyere át hozzám filmezni őt is meghívom. - rákacsintottam majd az öltöző felé vettük az irányt. Szuper nem hoztam tesi pólót. Hülyegyerek! Kimentem az öltözőböl majd Justint és Austint pillantottam meg. Oda szaladtam hozzájuk.
- Jusin! Ma...
-Ott egy cérna a pólódon.
-Hatalmas dolog de..
-Nincs de hagy tépjem le. - elkezdte leszaggatni a cérnaszálat de tovább szakította a pólómat és leesett rólam. Szerencse hogy csak hárman voltunk a folyosón.
-Te normális vagy? - fakadtam ki.
-Hát figyelj. - megvakarta a tarkóját de mielőtt megszólalhatott volna én szóltam közbe.
-Add ide a pólódat MOST! - az utolsó szót már szinte kiabáltam. Justinnak sem volt tesi pólója. De mivel ő tépte le rólam a pólót rajta ne legyen. Levette a pólót majd átnyújtotta nekem.
-Kösz!
-Nekem jobban tetszett az előző felállás. - rám kacsintott Austin majd egy perverz mosoly ült ki az arcára.
-Fogd be Mahone. - ennyit mondtam majd bementem a tesi terembe. Justinon csak a farmer mellénye volt. Ahogy megláttam elnevettem magam mire csak rám mosolygott.

*Ebédlőben*

-Sziasztok! - Leültem Austin mellé mert Justin és Tia egymás mellett ültek.
-Nem eszel semmit? - kérdezte meglepeten Austin.
-Tudod Justin pólója olyan parfümszagú hogy így is mindjárt megfulladok. - hangos nevetésbe törtek ki. - Örülök hogy ilyen jól szórakoztok rajtam... Ma gyertek át filmet nézni.
-Nekem vigyáznom kell a testvéreimre.
-Justin, nyugi van. Hozd át őket ellesznek Elizabethtel. Gyertek mondjuk 4-re. Egy kis időre úgy is el kell ugranom suli után. Akkor nálam 4-kor. - felálltam az asztaltól és mivel ez volt az utolsó óránk elindultam a parkoló felé. Olyan régen deszkáztam már. Láttam egy parkot ahol van deszkás pálya. Oda elfogok menni és majd 4-re haza sietek.

~Austin

-Azt hiszem én is lépek. Kimegyek még deszkázni. Akkor 4-kor. - Beültem az autómba majd hazaindultam a deszkámért és átöltözni. Elmegyek a közeli parkba döntöttem el magamba...
Zsír senki sincsen! Ennek nagyon örültem. Teljesen belefeledkeztem a deszkába de hirtelen felkaptam a tekintetemet. Stellát pillantottam meg ahogy deszkázik!? Deszkázik? Ez most komoly? Majd hirtelen egy igen bonyolult trükköt csinált meg ami nekem is alig megy. Leült a fal mellé de szerencsére nem vett észre. Hirtelen megcsörrent a telefonja.
-Emett! Örülök hogy hívtál...Igen, én is sajnálom...Nem! Pont deszkázom!...Mindig vigyázok magamra...Nem tudják hogy szenvedélyem de nem is akarom hogy megtudják...Szia. - ki lehet akivel most beszélt?? Na mind1. Inkább elhúzok innen nehogy észre vegyen. Igen, be kell vallani hogy ez a lány fantasztikus. Gyönyörű. Az alakja tökéletes. Jól tanul. És még deszkázik is! Miket beszélek!? Hülye vagyok? Nemnemnem! Nem kell nekem hosszú kapcsolat. Nemnemnem! Nem lehetek szerelmes. Pont ebbe a lányba akin látom hogy megvet és utál engem. Igaz én sem voltam a legkedvesebb hozzá. De Justinnak mindig annyira jól mennek az ilyen dolgok. Vagyis az hogy tud kedves lenni. De szerencsére neki nem igazán tetszik Stella. Bevallotta hogy szépnek tartja de nem az esete. Neki Tia tetszik. Látom hogy Tiának is tetszik Justin. De akkor miért nincsennek együtt? Az elmélkedésemből az ébresztett fel hogy már Stelláék házánál vagyok. Kiszálltam a kocsimból.majd becsengettem.
-Helló, gyere beljebb!
-Szia. Öhmm nagyon szép házatok van. Tudtad hogy Justin a szomszédod!?
-Igen tudtam. Tia és Justin épp romantikus filmet néz.Ha érdekel menj fel hozzájuk nekem nincs kedvem az ilyen filmekhez. - hangjában lehetett hallani hogy valaki egyszer nagyon megbánthatta ezt a lányt.
-Nem megyek.
-Körbevezesselek?

~Stella

Csengettek. Ajtót nyitva ki állt előttem Mr. Felfuvalkodott Mahone.
-Helló, gyere beljebb!
-Szia. Öhmm nagyon szép házatok van. Tudtad hogy Justin a szomszédod?
-Igen tudtam. Tia és Justin épp romantikus filmet néz. Ha érdekel menj fel hozzájuk nekem nincs kedvem az ilyen filmekhez. - Igen..Drake óta nem volt senkim. Még a Rocky és Emett sem tudja teljesen a sztorit. Egyedül csak apa, anya és én..
-Nem megyek!
-Körbevezesselek? - a szobámba érve megpillantottam a deszkámat reméltem nem veszi észre.
-Szép deszkád van. - szóval kiszúrta.
-Tudod, nem az enyém hanem...

~Austin

-Jajj Stel nekem nem kell hazudnod! Láttalak a parkban! Nem mondom el senkinem sem. - majd gyengéden a falhoz nyomtam és egy puszit adtam a nyakára. Karjaimat körbefontam a derekán.
-Cserébe ha... - láttam rajta a rémületet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése