2013. augusztus 17., szombat

23.rész

~Stella

-Utoljára kérdezem hogy mi a fancot akarsz!
-Tudod te azt. - majd hirtelen megcsókolt. Nem tudtam elhúzódani mert teljes erejével szorított magához. Annyit tudtam tenni hogy nem csókoltam vissza. A fejemet sem tudtam oldalra rántani. Gondoltam majd Marc segít. De rá várhattam. Csendben ült és nézett. Levegő hiány miatt elengedett majd idegesen a szemembe nézett.
-Miért jobb ő mint én? - kérdése közben végig szorította a csuklómat.
-Nem tudom. De hogy jobb az biztos.
-Büdös kurva! - ordítot rám Zayn.
-Tudod engem mindennek elmondhatsz de ennek az egynek nem! - vágtam oda neki nyersen. Láttam hogy a kemény tekintete megenyhül.
-Öhmm ne haragudj én..- megvakarta a tarkóját de még mindig az ölében ültem.
-Felejtsük el. Egy dolgot tudok neked viszont felajánlani. A barátságomat.- Kilökött az öléből egyenesen a földre. Kiszállt a fotelból majd kirohant az ajtón. Utánna akartam menni de Marc megfogta a kezem.
-Maradj itt kérlek.
-De bántani fogja!
-Meg tudja szerintem oldani.
-És ha elmondja?
-Zaynnek nincs ezzel baja ott van ő.
-Miért véded hirtelen ennyire Zaynt?
-Nem értheted!
-Jó legyen! - majd felugrottam és a kocsim felé futottam.

~Austin

Valamilyen hülye szappanopera megy a TVben. Nincs egy rendes műsor. Ki a franc csenget ilyenkor? Stel vajon nem vitt kulcsot?
-Megyek! - kiugrottam az ágyból és egyszáll boxerba kinyitottam az ajtót.
-Mi a f*sz? Mit keresel itt? - nem szólt egy szót sem csak arrébb lökött és besétált. Bezártam az ajtót. Na ez érdekes lesz.
-Hogy csinálod? - kérdezte Zayn totális dühvel a szemében.
-Mégis mit? - értetlenkedtem. Valljuk be. Nagyon fura ez a gyerek.
-Jajj tudod te azt. - itt rájöttem. Stella miatt jött.
-Talán nem vagyok akkora féreg mint te. - száját egy gúnymosolyra húzta.
-Buta nagyon buta vagy Mahone.
-Miért? Mit tudsz amit én nem?
-Tudtad hogy a szereted Stellád egy gyilkos? - itt azt hittem összesek.
-Tessék? - majd hirtelen berontott Stella.
-Aus...Zayn mit mondtál? - kérdezte aggódva. Szóval ez az a titok. Ez az amit én nem tudhattam volna meg.
-Stel, csak az igazat. - majd besétált a konyhába Zayn. Stella leült a lépcsőre. Arcát a tenyereibe temette. Zayn kisétált egy késsel.
-Stel szívem nézz ide. - megforgatta a kezében a kést majd felém indult.
-Zayn tedd le! - ordított Stella.
-Megölöm úgy ahogy te tetted az apámmal! - itt már sík ideg voltam. Tudat hogy Stella nem mondott el valamit is. És minjárt megölnek. Stella, Zayn és közém lépett.
-Előbb ölj meg engem ha bántani akarod! - Stel komolyan felálldozná az életét értem!?
-Menj a francba. - Zayn ledobta a kést majd kisétált. Stel csak lecsúszott a falnál. Felhúzta a lábait és átkarolta őket.

~Stella

-Előbb ölj meg engem ha bántani akarod!
-Menj a francba. -Zayn ledobta a kést a földre majd kiviharzott a házból. Lecsúsztam a falnál és egyenesen a földre ültem. A lábaimat felhúztam és átkaroltam őket. Teljes sokk alatt álltam. Felemlegette a történteket. Mindet Austin előtt. Most vajon mit gondolhat rólam? Inkább elmegyek innen.
-Felmegyek összepakolom a cuccaimat.
-Itt akarsz hagyni?
-Ezek után a szemebe tudsz nézni? - kérdeztem, és egy könnycsepp gördült ki a szememből.
-Mondj el mindent. - vettem egy mélylevegőt majd a szemébe néztem.
-Önvédelem de nem volt szándékos! Én nem akartam. Nem. - az arcomat a tenyereimbe temettem és csak zokogtam.
-Bántani akart?
-Igen vagyis úgy..de pont főztem és...
-Shh. Stel nyugodj meg.
-Nem undorodsz tőlem? - kérdeztem Austinra nézve. Aki válasz képpen megcsókolt. A csókjában éreztem a bánatot szeretetet megértést és a csalódottságot. Egy kis idő után elhúzódtam tőle majd megöleltem. Ő végigsimított a hátamon és a hajamba adott egy puszit. Hirtelen valaki belépett az ajtón. Justin volt egy whisky-s üveggel a kezében.
-Austin haver! Gyere igyál!
-Felhívom Tiát. - felkaptam a táskámat, előkotortam a telefonomat majd tárcsáztam Tiát.
-Tia, nálunk van Jus totál részegen.
-Indulok.

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

Alig kapok komit aminek nem nagyon örülök. Szóval nem tetszik a blog? Ha nem tetszik akkor abbahagyom. Lehet hogy nem profi de nézzétek el mert ez az első blogom. Azért köszönöm az eddigi komikat! :)

8 megjegyzés:

  1. A legizgalmasabb résznél ahh..♥♥ abba ne merd hagyni mert megverlek!:3 Imádom a blogod!♥♥

    VálaszTörlés
  2. Nagynjool irsz sieess a kovivel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Napi egy részt hozok de ahogy lesz időm elkezdem írni.:)

      Törlés
  3. Jajj nagyon jó siess a kövivel!! Abba ne hagyd mert imádom a blogod!!! Szeretlek puszi!!! <3:-*<3

    VálaszTörlés
  4. nagyon siess és abba ne merd hagyni mert imádom a blogodat! megértem hogy szarnak gondolod mert nekem is van egy blogom és nekem is az az első, szóval értelek de szuper a blogod és NE HAGYD ABBA!!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek a bíztatást! Nem hagyom abba ha suli lesz is elterveztem hogy fogom írni. :) Imádlak titeket. Csak este hozom mert vendégek vannak nálunk. Puszi♥

    VálaszTörlés