2013. szeptember 10., kedd

36.rész

~Austin

Egy cégnél leszek Stellával. 3 napja tudtam meg hogy Zayn átveszi. Igen, ő lesz a főnököm. Vettem egy mélylevegőt majd felálltam az ágyamról. A tükörhöz sétáltam, majd rájöttem hogy az utóbbi 30 percben semmit sem változtam. Elsétálok a tükörig majd visszaülök az ágyra. Ezt a műveletet eddig négyszer tettem meg. Nem tudok mit kezdeni magammal. Hirtelen megcsörrent a telefonom, ismeretlen szám volt. Gondolkodás nélkül kinyomtam. Semmi értelme sem lett volna felvennem. És megint megcsörrent a telefonom. Ugyanaz a szám. Felvettem majd lassan a fülemhez emeltem.
-Igen?
-Itt Zack!
-Ohh Zack! Mit szeretnél?
-Zayn kéri hogy gyere be most!
-Indulok! - ezzel ki is nyomtam. Felálltam az ágyamról majd kocsikulcsot felkapva lesiettem az emeleten. Bezártam a ház ajtaját majd kocsiba ültem. Bekapcsoltam a rádiót majd a gázra lépve elindultam...

Kopogás nélkül benyitottam, de nem kellett volna. Stella a falnak volt simulva Zayn pedig Stellának. Megráztam a fejem majd rákoppintottam az ajtóra. Elválltak egymástól majd Zayn leült a székébe. Stella felkapta a telefonját majd leült a bőrkanapé egyik sarkába. Zayn intett hogy üljek le de válaszképp megráztam a fejem.
-Mivel bővült a "cég" ezért más munka is akadt. Nem úgy fogd fel hogy gyilkos vagy, úgy hogy ezzel segítesz.
-Tessék? Azt akarod hogy embereket öljek meg? - a hangom megütötte a magas "C" -t.
-Aust, csillapodj le, nem gáz. - Stella felállt majd egy puszit nyomott Zayn szájára és kisétált az ajtón. Beindította az autóját majd elhajtott.
-Zayn, én nem akarom!
-Mahone, figyelj egy kicsit rám. Stella azt mutatja hogy boldog. De nem. Nem boldog, hiányzol neki! Csak téged szeret. És én azt szeretném hogy boldog legyen. - tátott szájjal hallgattam végig.
-Ezért, TI társak lesztek. Neked nem kell senkit sem megölnöd, majd ő megteszi de nagyon vigyázz rá. Felfogtad?
-Azthiszem.
-Lenne még itt valami. Ezt nem érted teszem. Hanem érte, mert szeretem.
-Nyilvánvaló.
-Most menj. Majd hívunk! - bólintottam majd kiléptem az irodaajtaján.

~Stella

-Kicsim kelj fel. - Zayn adott egy puszit a számra majd felpróbált húzni a de megelőztem és magamra rántottam.
-Máskor miért nem így keltesz?
-Nem tudom de gyere! - hosszasan megcsókolt majd felrángatott az ágyról és betolt a fürdőbe. Elkészültem majd elindultunk az irodába. Az iroda már Zayn stílus szerint lett berendezve, imádom a stílusát.
-Ez valami mesés lett. - ő is belépett az irodába majd táskáját az asztalra helyezve elkezdett kotorászni a fiókban.
-Ne bénázz már, alig van benne 3 papír. - odalépett elém majd gyengéden a fallhoz szorított.
-Remélem tudod hogy bővül a cég. Lesz egy társad és ha akarod egy kiképzett kutyád is.
-Társam? Ki lesz az?
-Nem tudom még.  - nem hagyva hogy válaszoljak megcsókolt. Valaki hirtelen rákoppintott az ajtóra. E miatt Zayn elengedett majd leült bőrszékébe. Rápillantottam Austinra majd felkaptam a telefonomat és leültem a kanapé egyik végébe. Rég látott barátnőmnek írtam egy SMS-t.
-Mivel bővült a "cég" ezért más munka is akadt. Nem úgy fogd fel hogy gyilkos vagy, úgy hogy ezzel segítesz.
-Tessék? Azt akarod hogy embereket öljek meg? - Austin hangja megütötte a magas "C" -t.
-Aust, csillapodj le, nem gáz. - felálltam majd Zaynhez sétáltam és egy puszit nyomtam a szájára. Köszönés nélkül kiléptem az ajtón majd kocsimba ülve Tiáékhoz hajtottam. Becsengettem majd vártam. Tia egy szoknyás kis ruhába nyitott ajtót. Haja és a sminkje is mint mindig most is tökéletes volt. Ránéztem azzal a tipikus "mi van" nézéssel mire elnevette magát.
-Vásárolni megyünk.
-Most komoly? Gyere inkább menjünk ki deszkázni! - Rám nézett egy "hülye vagy!?" fejjel majd berángatott az autójába.
-Akarsz valamit venni?
-Most hogy mondod igen!
-Na és miket? - teljesen bezsongott a ruháktól.
-Mondjuk egy fekete bőrdzseki egy hozzávaló cipővel. Kéne egy új vörös rúzs is.
-Minek?
-Csak! -vágtam rá mosolyogva.

*Vásárlás után*

-Tia totál lefárasztott! - morogtam Zaynnek a telefonba.
-Mert? - nevette el megát.
-Nos, legyen mindenben rózsaszín...stb!
-Jaja, siess haza mert valamit meg kell beszélnünk!
-Rendben! Csók! - kinyomtam majd a gázra tapostam. 20perc után befordultam az utcánkba majd leparkoltam a ház előtt. Kiszedtem a szerzeményeimet majd kinyitottam a kaput. Kikötve, ott volt egy kifejlett kb 2 éves Doberman. Engem meglátva hangos ugatásba kezdett amit egy nevetéssel nyugtaztam. A bejárati ajtó előtt letettem a táskákat majd a nappaliba indultam Zaynhez. A kanapén ült. Könyökei a térdein voltak, kezeit összekulcsolta.
-Ülj le. - leültem vele szembe majd felkapta a fejét. Végigmért majd felállt és elkezdett sétállgatni a szobában.
-A kinti kutya a tiéd, Zeusz. Meg van az is hogy ki lesz a társad. - na szuper ez kellett még.
-Na ki? - mosolyt erőltetve kérdeztem.
-Austin. - szemeim kikerekedtek, szám nyitva maradt. Teljesen lesokkolt. Felálltam egy hanyag pillantást vettem Zaynre majd felmentem a szobánkba, hátradőltem az ágyon a plafont bámulva.

4 megjegyzés:

  1. Most kezdtem el olvasni, és nagyon jó. :) Imádom! Gyorsan kövit. ♥
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Uuu komizzon már még valakii,kövit akarok!! <33

    VálaszTörlés
  3. Folytatást *-*♥ Annyira eszméletlenül írsz drágaa♥

    VálaszTörlés