2013. szeptember 6., péntek

35.rész

~Stella

-Gyere menjünk. - Zayn felállt majd kezet nyújtott. Kézenfogva sétáltunk végig az ösvényen majd végig. Rákellett jönnöm hogy az autót az iskolánál hagytuk.
-Gyere felveszlek! - Zayn az ölébe vett majd elindult.

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

Hogy kerültem "haza"? Zayn itt fekszik mellettem...Ohh! Az ölében vitt az autóig. Azt hiszem egyre jobban szeretem. Adtam egy puszit a szájára majd felálltam. Levettem a szennyes ruhám, lezuhanyoztam, hajat- és fogatmostam majd belebújtam egy kényelmes ruhába. Hajnali 3 óra. Nem vagyok fáradt valahova elkéne mennem. Írtam egy levelet Zaynnek majd felkaptam a sporcipőmet. Úgy döntöttem hogy a tengerparton kocogni fogok. Milyen hülye kocog a parton hajnali háromkor? Gondolkozásomból egy gyönyörű hang zavart meg. Gitár kíséretével. Nem lehet baj ha megnézem hogy ki énekel. Elindultam a hang irányába. Egy sziklán ülve, piros gitárral a kezébe Austin ül ott. Szótlanul mellésétálltam majd leültem. Hogy miért ültem le azok után hogy otthagytam? Nem tudom. De szeretem. Vett egy mély levegőt, lerakta a gitárját de még mindig nem nézett rám. Behunyta a szemét majd hátradőlt. Mindenkinél jobban szeretem de ott van Zayn is.
-Min gondolkozol? - kérdésem teljesen meglepte. Felállt majd egy követ dobott a tengerbe.
-Nem számít.
-Ahogy akarod. - felálltam én is majd hátatfordítva neki elindultam az ellentétes irányba. Felesleges volt idejönnöm.
-Kérlek hallgass meg. - megtorpantam. Még mindig háttal álltam neki. Eszembe sem volt megfordulni.
-Hallgatlak. - karjaimat összefontam a mellkasomon majd vártam. Ismét vett egy mély levegőt.
-Nem foglalkoztam veled mert bűntudatom volt hogy miattam lőtt le Zayn. Hogy miattam érnek téged a megpróbáltatások, nehézségek. De amint megláttam hogy Zaynnel vagy. Nem bírtam magammal. Azóta folyamatosan iszok. Azthiszem azóta ez az első józan éjszakám. Ja igen, azt mondtad többé nem akarsz látni, de itt vagy! - ezt csendben végighallgattam. Ahogy elmondta hogy ő mit gondol én is akkor.
-Tudod szerintem nem az én hibám hoy Zaynnel voltam, ha azt nézzük legalább ő foglalkozik velem. És tudod miért nem akarlak látni? Mert szeretlek és fáj hogy nem lehetek veled! - ezt még mindig háttal állva mondtam neki. Nekem viszont nincs több mondanivalóm. Kifújtam az eddig benttartott levegőt majd elindultam.
-Most hova mész?
-Tőled messzire!

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

Nos ez lett volna az 1.évad! Kommentbe szeretném ha leírnátok hogy szerintetek miként is lesz folytatás! Tudom ez a rész rövid lett de a 2.évadban majd hosszabb részek lesznek!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon remélem hogy Stella és Austin újra összejönnek de nem a szokásos mondón*-*De bízom benned mert mindig meglepsz valamivel.Siess a 2.évaddal.:)♥Imádom^^

    VálaszTörlés
  2. Nekem az a véleményem hogy rohadt jó és hogy Austin és Stella egymásnak vannak teremtve siess a kövivel!!!!! <3<3<3

    VálaszTörlés